Yemekte emekli olanlara plaket verildi. Belediye Başkanı Murat Kefli, belediye çalışanlarına 5 yıl boyunca birlikte olmaktan memnun olduğunu belirterek gelecek yaşamlarında mutluluk ve başarı diledi.
16 Yıllık Çile Bitiyor mu? Kaynarca-Karasu Yolu İçin Ankara'da Kritik Zirve!
19:00 - SİYASET