Kaynarca’da kaldırım çalışması sırasında MOBESE kameralarının kablolarına zarar verilmesiyle 9 Mart tarihinden bu yana meydan kavşağındaki kameranın çalışmadığı öğrenildi. Günümüzde güvenlik kameraları birçok asayiş olayının çözülmesinde kilit önem taşıyor. - SEDAT BALTA
orisbet16 Yıllık Çile Bitiyor mu? Kaynarca-Karasu Yolu İçin Ankara'da Kritik Zirve!
19:00 - SİYASET