Kaynarca Belediye Başkanı Kadir Yazgan, “Çocuklarımız geleceğimiz, en değerli varlıklarımız. Onlar için ne yapsak azdır. ilkini 3 Mayıs etkinlikleri kapsamında yaptığımız çocuk şenliğinin ikincisini bayramın ikinci ve üçüncü günleri gerçekleştiriyoruz. Tüm çocuklarımızı anne babalarını davet ediyorum” diye konuştu. - SEDAT BALTA
16 Yıllık Çile Bitiyor mu? Kaynarca-Karasu Yolu İçin Ankara'da Kritik Zirve!
19:00 - SİYASET