Çocuklar doyasıya eğlendi

Kaynarca Belediyesi 2. Çocuk Şenliği 7 ile 8 Haziran tarihlerinde saat 16.00 - 23.00 saatlerinde Belediye Kültür Merkezi önünde yapılıyor. Çeşitli oyun gruplarının ve ikramların yer aldığı şenlikte tüm hizmetler ücretsiz.

YEREL YÖNETİM - 08-06-2025 07:51

Kaynarca Belediye Başkanı Kadir Yazgan, “Çocuklarımız geleceğimiz, en değerli varlıklarımız. Onlar için ne yapsak azdır. ilkini 3 Mayıs etkinlikleri kapsamında yaptığımız çocuk şenliğinin ikincisini bayramın ikinci ve üçüncü günleri gerçekleştiriyoruz. Tüm çocuklarımızı anne babalarını davet ediyorum” diye konuştu. - SEDAT BALTA

Günün Diğer Haberleri