Kaynarcahaber’e açıklama yapan Tuncay Göktaş, “Yarın Kaynarca - Adapazarı arasında ulaşımı sağlayan Belediye Halk Otobüslerinin gün içindeki tüm gelirlerini depremzede kardeşlerimize bağışlıyoruz. Tüm otobüsçü esnafımıza teşekkür ediyorum” diye konuştu. - SEDAT BALTA
16 Yıllık Çile Bitiyor mu? Kaynarca-Karasu Yolu İçin Ankara'da Kritik Zirve!
19:00 - SİYASET