Bölge halkı için adeta bir yılan hikayesine dönen Kaynarca-Karasu yolunda yeni bir gelişme yaşandı. Karasu Belediye Başkanı İshak Sarı, Sakarya Milletvekilleri Lütfi Bayraktar, Ali İnci ve Ertuğrul Kocacık ile birlikte Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nu ziyaret ederek, yıllardır bitirilemeyen yolun tamamlanması için hazırlanan dosyayı sundu.

16 Yıldır Bitmeyen Yol, Vatandaşı Canından Bezdirdi Temmuz 2010'da ihalesi yapılan ve ilk ihale bedeli 48 milyon lira olan 35 kilometrelik Kaynarca - Karasu yolunun, 2011 yılı sonuna kadar bitirileceği vaat edilmişti. Ancak aradan geçen 16 yıla rağmen yolun özellikle İhsaniye ve Denizköy mahalleleri arasındaki kısmı hâlâ tamamlanamadı.

Yolun bitmeyen kısımlarında trafiğin bozuk mahalle yollarına verilmesi, sürücüleri isyan noktasına getirdi. Özellikle yaz aylarında artan nüfus ve araç trafiğiyle birlikte toz ve çukurlarla boğuşan vatandaşlar, yağmurlu havalarda ise adeta çamur deryasına dönen güzergâhta can güvenliği tehlikesi atlatıyor.

Başkan Sarı: "Ankara'da İlçemizin Sesi Olmaya Devam Ediyoruz" Kronikleşen bu sorunu ve yaz aylarında kilitlenen Küçükboğaz - Yenimahalle Kavşağı arasındaki yan yolların yapımını Bakan Uraloğlu'na ileten Karasu Belediye Başkanı İshak Sarı, görüşme sonrası umut veren açıklamalarda bulundu.

Başkan Sarı, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sn. Abdulkadir Uraloğlu’nu ziyaret ederek, Karasu’muzun geleceğine yön verecek ulaşım yatırımlarını masaya yatırdık. Bölgemiz için kritik öneme sahip Kaynarca–Karasu arasındaki yol yapım çalışmalarının hızlandırılması taleplerimizi doğrudan kendilerine arz ettik. İlçemizin projelerine gösterdikleri yakın ilgi için Sayın Bakanımıza şahsım ve tüm Karasulu hemşehrilerim adına şükranlarımı sunarım. Her şey daha güzel, daha konforlu bir Karasu için..."

Vatandaşlar şimdi, Ankara'da yapılan bu kritik görüşmenin ardından, 16 yıllık bekleyişin sona erip ermeyeceğini ve iş makinelerinin sahada hızla çalışmaya başlayıp başlamayacağını merakla bekliyor.

Advert