Belediye iki adet kamyon aldı 11-07-2024 08:03 Abone Ol Kaynarca Belediyesi araç filosuna iki kamyon daha kazandırıldı. Belediye Başkanı Kadir Yazgan mahalle yolları ve 45 mahallemizin tarla. Yollarındaki yol çalışmalarını şimdi daha kolay yapabileceğiz. Hayırlı olsun dedi. YORUMLAR Website Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * EKONOMİ ESTUN İÇ GİYİM KAYNARCA'DA HİZMETİNİZDE! İzin Almadan Yapı Yapana Elektrik de Yok Su da Yok! Yasal düzenleme Resmi Gazetede yayımlandı Bu Şehir Kimin? Selçuk Öner yazdı Koruma altında olan 700 göl soğanı vatandaşa dağıtıldı İstanbul’un Gözü Kaynarca’da! Sakarya Emlak Odası Başkanı Kocaman’dan Çarpıcı Açıklamalar Çok Okunanlar 1 Kaynarca için beklenen yol çalışması için sözleşme imzalandı 2 Kaynarca Belediyesi’nde Atama Mustafa Köse Başkan Yardımcısı, Sezgin Tutar Zabıta Müdürü Oldu 3 Kaynarca’da Genç Yaşta Acı Kayıp: İsa Bostan Son Yolculuğuna Uğurlandı 4 Kaynarca’da İki Ayrı Kaza: 2 Yaralı 5 Kaynarca Lahanası Dünya Markası Olma Yolunda! Coğrafi İşaret İçin Resmi Başvuru Yapıldı