İlçe Milli Eğitim Müdürü ekran bağımlılığına karşı kampanya başlattı Kaynarca İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, veliler, öğrenciler ve öğretmenlere yönelik olarak, “ÇEVRİM DIŞA, AİLE İÇİ” başlıkla kampanya ile ekran bağımlılığından kurtulmayı hedefliyor. 21-10-2024 18:13 Abone Ol YORUMLAR Website Adınız * E-Posta Adresiniz * Yorumunuz * EĞİTİM Kaynarca Şehit Mansur Cansız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri, ilçe merkezindeki Kızılay kan bağışı aracında gönüllü olarak görev alarak kan toplama kampanyasına destek verdi. Okullar Yeni Eğitim Yılına Hazırlanıyor: Kaynarca ve Sakarya’da Onarım Seferberliği! Kaynarca'da LGS Sınavı İçin Alarm: Vatandaşlara Kritik Uyarılar Yapıldı! Kaynarca'da "Rahleden Sahneye" etkinliği düzenlendi Özel öğrenciler yeşil perde deneyimi yaşadı Çok Okunanlar 1 Kaynarca için beklenen yol çalışması için sözleşme imzalandı 2 Başoğlu-Kaynarca Merkez Otobüs Seferleri Başlıyor! Ulaşım Artık Daha Kolay 3 Genç Yaşta Kalbine Yenildi 4 Roberto Bravo Yüzük Tasarımları Figürleri ve Modelleri 5 16 Yıllık Çile Bitiyor mu? Kaynarca-Karasu Yolu İçin Ankara'da Kritik Zirve!