Uzun yıllardır Kaynarca Belediyesi bünyesinde başarıyla hizmet veren Mustafa Köse, geçmişte Garaj Amirliği görevini üstlenmiş, son olarak da Zabıta Müdürü olarak görev yapmıştı. Belediye Başkanı Kadir Yazgan’ın bugün gerçekleştirdiği atamayla birlikte Köse, yeni Belediye Başkan Yardımcısı olarak resmi görevine başladı.
Zabıta Müdürlüğü’ne Sezgin Tutar Atandı
Mustafa Köse’nin üst makama getirilmesinin ardından boşalan Zabıta Müdürlüğü görevine ise Sezgin Tutar atandı. Belediyede uzun yıllara dayanan tecrübesi ve kurumsal hafızasıyla tanınan Mustafa Köse’nin yeni dönemde belediye hizmetlerinin yürütülmesinde ve saha çalışmalarında oldukça aktif bir rol üstlenmesi bekleniyor. Bu atamalarla birlikte Kaynarca Belediyesi'nin yeni dönem yönetim ve hizmet kadrosu da netleşmiş oldu.
Haberin Videosu



